BLACK RED WHITE

JAK ZAANGAŻOWAĆ
50 000 OSÓB W KONKURSIE?

f SHAREf SHARE

Kolejny raz zaufaliśmy Lyrebird by They przy organizacji aktywacji konkursowej. Prosta mechanika połączona z kreatywnym zadaniem pozwoliła uzyskać świetne rezultaty tego konkursu.

BLACK RED WHITE
ponad 50tys

UŻYTKOWNIKÓW

na stronie
konkursfirestone.pl

ponad 500

ZGŁOSZEŃ
W KONKURSIE

– tyle stylizowanych
selfie otrzymaliśmy

5mln

FACEBOOK
IMPRESSIONS

Dzięki aktywizacjom
przeprowadzonym
na Facebooku

500tys

INSTAGRAM
IMPRESSIONS

od osób, które
dowiedziały się
o konkursie

bilety laptop

CO TO ZA KONKURS?

Firestone od lat jest zaangażowany w promocję festiwalu Opene’er.
W roku 2016 przygotowaliśmy konkurs prowadzący na zewnętrzny landing page. Można było wygrać karnety na festiwal.

microphone

MECHANIKA

By wziąć udział w konkursie, fani musieli zrobić selfie stylizowane na jednego z artystów występujących na festiwalu Open’er. Próg wejścia nie był niski, wymagał kreatywnego podejścia oraz zaangażowania potrzebnego, by przygotować dobre zdjęcie.

ZRÓB SELFIE

img01
1

PRZEŚLIJ ZDJĘCIE

img02
2

WYGRAJ NAGRODĘ

img03
3

KOMUNIKACJA

Do promocji konkursu wykorzystaliśmy kilka kanałów komunikacji, z których najbardziej efektywne były następujące: Facebook, Google Display Network, RTB, Instagram.

PONAD

100 tys

KLIKNIĘĆ
W PROMOWANE LINKI

PONAD

2 min

SPĘDZALI Z NAMI FANI
NA FACEBOOKU

33 mln

WYŚWIETLEŃ
WSZYSTKICH REKLAM

Marcin Dłuski
Marcin Dłuski

Business Development Manager

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!
22 254 42 43

Zadzwoń do nas lub zostaw wiadomość,
a my oddzwonimy! W każdą środę zapraszamy
do naszego biura na kawę!

ZOBACZ CASE
image/svg+xml ZOBACZ CASE